Skolenie

Kazdy z nas pozna tie uzasne skolenia, ktore zvykne organizacia pre svojich zamestnancov uskutocnit. Zvacsa si od toho slubuje zvysenie kvality svojich ludi, ale zvacsa sa to nijak neprejavi. Sem tam to spoji s tzv. team-buildingom, aby sa zocelil kolektiv aj mimo pracovneho prostredia. U nas je tomu tak skoro kazdy polrok. Nebolo tomu inak aj pred istym casom. Cele oddelenie, cca 20 ludi sme sa vybrali na dvojdnove skolenie. Medzi nimi aj moja kolegyna Andrea. Mal som s nou velmi zvlastny vztah. Nemali sme sa v laske, resp. ona ma nemala velmi rada. Bola to velmi pekna baba, nieco pred 30kou, muzi pred nou doslova odpadavali a dvorili jej, kde sa len dalo. Ona si to uvedomovala a tym svojim sebavedomim aj povahou davala ludom naokolo najavo, ze som tu kralovna. Nebola povysenecka, ze by to o sebe tvrdila, ale bolo na nej vidno, ze miluje plaziacich sa muzov popri jej nohach a ak niekto taky nebol, tak bol na jej ciernom zozname. Asi preto som sa na ten zoznam dostal aj ja. Nebol som hotovy z tej jej krasy a ani som sa pred nou neplazil. Skor som jej daval najavo, ze je sice pekna, ale vobec nie moj typ. Tak ale kedze sme spolu na jednom oddeleni, tak bolo nutne stravit aj mimo prace spolu dva dni. Takze uz pocas cesty som si vsimol na nej, ze Andrea nie je moc nadsena, ze musi zabit dva dni so svojimi kolegovcami. S nikym sa poriadne nebavila a odpovedala skor tak z povinnosti. Zvysok sme sa tesili, ze aspon vymenime obleky a kravaty za neformalne oblecenie a dva nam padnu vhod. Po skoleni vecer sme si sadli vacsina do baru a trosku sme sa bavili…Ale len tak decentne. Andrea tam bola takych povinnych 30 minut s tym, ze si pojde lahnut. Naliehania, aby neblbla a sla sa zabavit odignorovala silenym usmevom. Po chvilke sa vratila, ci nahodou nema niekto nabijacku na iphone. Co cert nechcel, alebo osud, ja som bol ten jediny, kto taku nabijacku mal. Vitazoslavne som sa ponukol, ze jej ju poziciam, ale ze si s nami musi dat aspon jeden drink. Samozrejme, ze odmietla s tym, ze je unavena. Nechcel som tam hrat formu, tak som sa s nou pobral hore, aby som jej ju pozical. Ako som jej ju podaval, tak som jej povedal: „Ty si strasne namyslena Andrea…Preco sa k nam spravas, ako keby sme boli druhoradi ludia a ze ty patris do spolocnosti o uroven vyssie“. Zostala trosku zaskocena, ze co to rozpravam a samozrejme mi povedala, ze to tak nie je, ze sa len mylim. Hovorim jej, ze to nie je len o tomto dni, ale vo vseobecnosti a ze preco si nedokaze dat s niekym ako som ja alebo kolegovia, nejaky poharik. Videl som v nej, ze necakala, ze jej niekto to povie do oci. Od zien zvacsa pocitovala rezervovanost, lebo videli v nej silnu osobnost a aj fyzicku krasu. Vacsina muzov sa jej plazila pri nohach a oni by jej to nepovedali. A odrazu niekto jej to povedal do oci. Navrhol som jej, ze nech si ide so mnou zapalit na balkon. Na moje prekvapenie povedala, ze ok. Vysli sme na balkon mojej izby, zapalili sme si a zacali sme sa rozpravat. Prvykrat za ten cas sme kecali normalne. Zhodila zo seba tu nedobytnu masku. Ponukol som jej nejake tie dobre drahe drinky z minibaru na izbe a suhlasila…Dokonca sme sa zacali spolu smiat na roznych historkach, ako jej kolegovia prejavovali sympatie. „Ty si sa voci mne preco nikdy neprejavil?“, spytala sa celkom sebavedome. Povedal som jej, ze je krasna a pritazliva zena, ale ta jej povaha ma odradzovala co i len na maly kompliment a ze proste zena, ktora je sice krasna, ale je taka aka ona, tak ma nepritahuje. Ani sme si neuvedomili a podobne ako pokrocil cas, tak aj alkohol v krvi…Po chvilke odisla na toaletu a ja som si dal este jednu cigaretu na balkone. Hodinky ukazovali, uz je po jednej…Ako som bol oprety o balkonove zabradlie, pozeral sa do izby a vychutnaval si sluky, tak Andrea vysla z toalety a na seba mala len svoje spodne pradlo. „Chces mi povedat, ze ta nepritahujem ani teraz?“, spytala sa opat tak strasne sebavedome, ako keby sme sa vobec nebola ta debata, ktoru sme mali. Spytal som sa jej, ze co blbne a ci si chce dokazovat svoju pritazlivost takto. Neodpovedala a dala si dole podprsenku a spytala sa, ze ci teraz je uz pritazlivejsia. Priznam sa, ze zacal som stracat podu pod nohami. Bol som to ja, co vravel, ze ma nepritahuje len preto, ze jej povaha je taka aka je…A odrazu tu stoji predo mnou, s obnazenymi prsiami a len v nohavickach… „Tak teraz uz ano, pritahujes ma, spokojna?“, povedal som to akoby s hrdostou, ale bolo vidno, ze prehravam. „Dokaz mi to, povedala Andrea a lahla si na postel. Vypil som poslednu flasticku z minibaru a plny vzrusenia som ju zacal vasnivo bozkavat. Na usta, lice, za usi, krk a siju. Andrea si to vychutnavala. Rukou som sa snazil dostat pod jej nohavicky a citil som, ze je krasne vlhka. Bozkaval som ju vsade po tele a vychutnaval som si jej prsia. Oddavala sa tej vasni, oboma rukami som jej masiroval prsia a sal bradavky, postupne som lizajuc jazykom presiel od prs k jej pupku az nakoniec moja hlava skoncila v jej rozkroku. Stiahol som jej nohavicky a nedockavo som sa pustil do jej mokrej jaskynky. Najprv jemne a potom vasnivejsie som sa hral s jej klitorisom, vylizoval som jej pysky a vsuval som svoj jazyk dnu. „Rob si so mnou co chces“, povedala vzrusene Andrea. Bol som trosku prekvapeny, pretoze som si myslel, ze podla toho aka je, ze bude dominantna v posteli a opak bol pravdou. Vyzliekol som sa, klakol som si nad nu a ona si vzala moj stoporeny penis do ust. Fajcila ma naozaj vasnivo a uplne dokonale. V zivote som nezazil lepsi oralny sex. Snazila si ho dat co najhlbsie, aj ked v tejto polohe to jej nebolo az take prijemne. Preto som sa postavil k posteli, ona si sadla a pokracovala. Olizala mi vajcia a svojim jazykom presla po celej dlzke penisu, az opat zapadol v jej ustach. Lomcovala som mnou tuzba a zacal som jemne prirazat. Zjavne sa jej to pacilo. Bolo to uzasne, ale chcel som sa jej zmocnit. Zobral som ju do narucia, postavil k oknu a naznacil som, ze do nej chcem vniknut odzadu. Oprela sa o parapetu, prehla sa v drieku a vystrcila zadocek. Neodolal som a este som si parkrat lizol aj v tejto polohe. Potom som do nej vnikol. Bola taka vlhka, ze to slo hned a moj penis sa do nej zaboril az po koren. Nase milovanie prerastlo z povodne pomaleho a nezneho na zivocisne. Andrea tlmene vzdychala, pretoze si uvedomovala, ze nas niekto moze pocut. Ale plieskanie dotykov jej zadocku a mojej panvy pri prirazani nas muselo prezradit. Jednou rukou som jej hladil zadok a sem tam trosku plesol a druhou rukou som sa jej hral s prsiami. Potom som si sadol na stolicku a Andrea si na mna sadla. Ale chrbtom ku mne. Bolo to zaujimave, kedze pred nami bolo zrkadlo. Myslim, ze si to vsimla aj ona a vzrusovalu ju pozerat sa na to, ako sexujeme. Bol to ozaj krasny pohlad. Citil som, ze sa blizi moj vrchol, ale nechcel som to ukoncit. Chcel som si to vychutnavat…Andrea si lahla na postel, dal som si jej nohy na moje plecia. Bolo to uzasne. Rukou som sa snazil jej drazdit klitoris a pritom som do nej hlboko vnikal. Citil som ako dosiahla orgazmus a ja som tiez nebol daleko od vyvrcholenia. Vytiahol som ho a rukou som sa dorobil a vystriekol som prud semena na jej brucho. Obaja vysileni a krasne unaveni sme sa spolu pobrali do sprchy. Predtym nieco nemyslitelne a teraz spolocne v sprchovacom boxe. Spolocne sme sa umyli a obaja sa pobrali do svojich izieb. Rano som sa stretol s Andreou pri ranajkach. Bola presne taka ista, ako predtym ako si prisla po nabijacku. Sice mne uz neprisla odmerana, kedze som zazil, ze vie byt aj ina.

Leave a Reply

